'JoJo's Bizarre Adventure' Gets Sexy Makeover From Japanese Cosplay Models

If there is one thing the anime community knows, it is cosplay. The hobby has grown with the [...]

If there is one thing the anime community knows, it is cosplay. The hobby has grown with the fandom over the years, and cosplay has evolved as expected. Now, JoJo's Bizarre Adventure has gotten a new look, and it comes courtesy of two well-known models from Japan.

Over on Instagram, the Kano Sisters hit up fans worldwide with their sultry cosplay pieces. Kyoko Kano is one of the sisters who decided to try channeling their inner stand, and fans think the piece turned out rather well given her famously large bust.

As you can see below, the first piece which Kyoko is of Giorno Giovanna. The protagonist is the lead of JoJo's Bizarre Adventure, and his outfit is hard to miss. However, Kyoko did have to use a bust nipper along with other chest flatteners to cover her bust, but it seems the effort was well worth it.

View this post on Instagram

ファビュラスな💖ジョルノ💜「男性のカラダのパーツ」のセクシーシルエットは…💋✨✨ 私達の愛する大切な皆さんの ジョジョをご存知のない皆さん… "美香さんのジョジョ日記"🥰シリーズですのが、知らない皆さんにも ご一緒に楽しんでいただけるような "ファビュラスな姉の ファビュラスなジョルノ "は 男性のカラダの”パーツ”のデザインにも とてもこだわりましたよ。😘💖 ジョジョの奇妙な冒険の5部のアニメ 毎回がアメージングで待ち遠しくて ワクワクしておりますよ。 さて、 以前から私も思っておりましたが DIO💜の女体化はファビュラスな姉… のような…。😝💖でしたが、 DIOの子(ジョースター家の血も含む)の ジョルノ・ジョバァーナは カラーのアニメでみればみるほど スゴミのある目力のグリーンの瞳や セクシーで美しい唇のカタチなど ファビュラスな姉に そっくりなお顔だちと雰囲気 以前から、叶姉妹関連のツイートでも "叶恭子さんはジョルノに凄く 似ていますよね‼︎" という内容のものや "叶恭子さんのジョルノをぜひ 見たいです!"という熱いリクエストが たくさんありましたので。😋💖 BTW, ファビュラスな姉の ロケット型バストを バストベルトニッパーなるもので 限りなく平らにして、 その上に、男性筋肉ボディプレート、 その上に、 男性筋肉マッスルシャツなるものを 着用しており”股間”のパーツのあり方にもこだわりましたよ。😘💖 仕上げは、長年、日常の中の 叶ポージングエクササイズで鍛えられたファビュラスな姉の アメージングな体幹が 私にはとても難しいポージングを さらりとこなす そもそも男性的な ファビュラスな姉は、もはや、 魅惑のまなざしで見つめられると 言葉なく誘惑されるオーラの “超絶セクシー・リアル・グッドルッキングガイ”となって おりましたよ。😋💖 #amazing #heavenly #heaven #precious #fabulous #叶姉妹 #heaven #happy #コスプレ #cosplay #ファビュラス #ブチャラティ #宇宙 #叶 #ジョジョ#ジョルノ #リアルジョルノ #パープル #桜 #モブサイコ100 #叶ポージングエクササイズ #peace #peaceful #lgbtq #至福 #女神 #愛するあなたへ

A post shared by 叶姉妹 kanosisters (@kano_sisters007) on

The model also gave a go at another character from the newest season of JoJo's Bizarre Adventure. Kyoko brought out her inner Bruno Bucciarati, and fans are looking her the cosplay's sharp angles.

This is not the only time the Kano Sisters have given the anime series a go. In the past, Kyokyo's younger sister Mika shared her take on Trish Una, and the skin-baring cosplay earned the model tens of thousands of likes.

View this post on Instagram

ファビュラスな💖ブチャラティ💜はSoセクシーでSoクール💋✨✨ 私達の愛する大切な皆さんの ジョジョをご存知のない皆さん… "美香さんのジョジョ日記"🥰シリーズですが、前回、 ファビュラスな姉のジョルノが 大絶賛いただき大反響でしたので 知らない方々にも ご一緒に少しは楽しんでいただけまして私達もとても嬉しいですよ。 そして、 私達の愛する大切な皆さんから ぜひブチャラティを見てみたいです‼︎、 との熱烈なリクエストが とてもたくさんありましたので ファビュラスな姉は ちょっとだけ難しかったようですが いつものようにベストを尽くし アメージングでクールで スーパーセクシーな ブチャラティに😘💖 さて、 "ファビュラスな姉の ファビュラスなブチャラティ "は もちろん、 男性のカラダのデザインにも 細部のパーツまで とてもこだわりましたよ。😘💖 ボディのありかたはジョルノよりも よりオトナのセクシーな魅力を 表現するため 胸板の"幅"を広げて肩もしっかりと。 DIOの子(ジョースター家の血も含む)の ジョルノ・ジョバァーナは カラーのアニメでみればみるほど スゴミのある目力のグリーンの瞳や セクシーで美しい唇のカタチなど ファビュラスな姉に そっくりなお顔だちと雰囲気 以前から、叶姉妹関連のツイートでも "叶恭子さんはジョルノに凄く 似ていますよね‼︎" というツイートもたくさんあり やりやすい感じでしたが、 ブチャラティはヘアスタイルや お顔の表情もとても 難しい感じでしたよ。 BTW, ファビュラスな姉は、 セクシーなグッドルッキングガイ達の 美しいカラダのデザインは 普段から 見なれ過ぎておりますので "男性のカラダのボディパーツ"の あり方にとても参考に なるようですよ。 さて、 ブチャラティですが やはりジョルノ の時と同じように ファビュラスな姉の ロケット型バストを バストベルトニッパーなるもので 限りなく平らにして、 その上に、男性筋肉ボディプレート、 その上に、 男性筋肉マッスルシャツなるものを 着用しておりますよ。😉💖 仕上げは、 日常の中の 叶ポージングエクササイズで 鍛えられた ファビュラスな姉の アメージングな体幹が 私にはとても難しいポージングを さらりとこなす そもそも男性的な ファビュラスな姉は、もはや, 魅惑のまなざしに見つめられると 言葉なく誘惑されるオーラの "超絶セクシー・グッドルッキング・ガイ"パート2になっておりますよ。😋💖 #amazing #heavenly #バラの香り #ジョルノ #ブチャラティ #ブルちまうだろう #覚悟はいいか俺はできてる #precious#fabulous #叶姉妹 #heaven #happy #ファビュラス #aubade #angel #宇宙 #ジョジョ #コミケ #叶 #叶ポージングエクササイズ #peace #peaceful #lgbtq #至福 #幸運 #天使 #女神 #愛するあなたへ

A post shared by 叶姉妹 kanosisters (@kano_sisters007) on

View this post on Instagram

ファビュラスな💖トリッシュに変身してみましたが…⁈💋✨✨ 「美香さんの💖ジョジョ日記」シリーズ、また、私達の愛する大切な皆さん、ご存知のない皆さん連続で 退屈だと思いますがポージングやメイクの違いで楽しんでいただけますと 嬉しいですよ。 もしよければ、どのお写真がお好きか教えてくださいね。😚💖 さて、 まだ、途中なのですが、 いかがでしょうか。 ちょっとだけ…バストサイズが 大きいところなど おおめにみていただきながら ご一緒に楽しんでくださると とても嬉しいですよ。 あまりにも、ジョジョのアニメが アメージングな美しさで 5部の中で私が実現できそうな キャラクターを考えておりましたら、 ファビュラスな姉に、 「美香さん、 ギアッチョはどうかしら?💋✨」 と!言われまして (え、えっと、ぎ、ギアッチョ? なぜ、ギアッチョ…、と心の声が…😨😓💦)と、困っておりましたら、 「もしくは、トリッシュ。💋✨」と、いつもながら、どこまでがジョークなのかわからないファビュラスな姉はイタズラっぽい女神の微笑みで。 実は、無花果の衣装がことのほか 時間がかかるようで、 突然ですが、トリッシュをご紹介させていただきましたよ。😘💖 私は、あくまでもコスプレイヤーではありませんが、定期的に趣味の世界として心から楽しんでおりますよ。 最近では、”モブサイコ100”も新しくマイブームの1つですよ。😉💖 #amazing #heavenly #バラの香り #ジョルノ #ブチャラティ #ジョジョ #トリッシュ #ギアッチョ #モブサイコ100 #無花果 #cosplay #コスプレ #precious#fabulous #叶姉妹 #heaven #happy #ファビュラス #aubade #宇宙 #jojo #コミケ #叶 #peace #peaceful #至福 #幸運 #天使 #女神 #愛するあなたへ

A post shared by 叶姉妹 kanosisters (@kano_sisters007) on

So, how do you think these JoJo's Bizarre Adventure cosplays look? Let me know in the comments or hit me up on Twitter @MeganPetersCB to talk all things comics and anime!

JoJo's Bizarre Adventure was originally created by Hirohiko Araki for Shueisha's Weekly Shonen Jump in 1987. Currently the second longest running series in the magazine with over 100 volumes collected, the series tells the story of the Joestar family, who are each entwined in a destiny battling outrageous foes. The series has been split up into eight parts, with each part following a different generation of the Joestar family.

-----

Have you subscribed to ComicBook Nation, the official Podcast of ComicBook.com yet? Check it out by clicking here or listen below.

In this latest episode, we talk about Star Wars: Episode IX , Avengers: Endgame opening early and more! Make sure to subscribe now and never miss an episode!

[HT] Sora News 24

0comments